hey everyone!

hallooo :) jag har nyss haft dans asså vilken kick de va! man vart hur pigg som helst fast jag är ju sjuk fortfarande. men jag ska till skolan imorn yeei! saknar alla mina vänner, men bäst av allt. imorn kommer dagens outfit tillbaka. DEN NI! ;P aja jag såg nyss en reklam för typ 118 003, värsta offret. typ en bimbo med stora bröst och knallvitt hår står typ och hoppar och sjunger skit falsk typ: var tredje sök är gratis gratis var tredje sök är gratis på 118 003, haha jag kan den redan :) sen en annan rolig reklam är ju den dära kavli räkost med bäbisen som dansar. om en halvtimme börjar men in trees, vilka ska se? jag ska se det och efter det är ANTM haha toppen onsdag (Y) jag såg nyss på the voice att Naomi Campbell fick göra en akut operation i Brasilien. eftersom hon hade såna extrema magsmärtor. aja krya på dig Naomi :) och det dära om Benji och Paris hoppas verkligen de håller ihop :) då kan dom umgås alla 4 med sina små ungar. om nu paris och benji får barn vill säga. man vet ju aldrig med Paris haha. man får väl se. hörni allihopa! jag behöver verkligen eran hjälp! kom igen nu. skicka min hemsida till fler och gå in minst två ggr, jag vill verkligen ha besökare, jag har haft kanske 60 st idag och jag vill ha jättemånga :o så snälla hjälp mig :)

Puss


Kommentarer
Postat av: astridelander

60 st ;D haha , så många gånger vi går in gör inte det där större. lite svårt att förklara. men det är varje ny dator som går in. asså jag kan gå in på din 50 ggr per dag men endå räknas det bara som en. så om jag sätter mej vid en annan dator räknas det som en till. så är det sötnos (; haha , bara så du vet! älskar dej.

2008-02-27 @ 20:42:25
URL: http://sweeetdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0