hejhej :)

asså jag vill bara säga att det blir mycket lättare att ta åt mig om folk skriver sitt namn på kommentarerna annars känns det så oseriöst om folk bara skriver ''Anonym'' och den som har skrivit att jag har slitet hår kan dö för ni har inte sett mitt hår IRL asså mitt hår är mycket lent och fint enligt mig själv. Det är min kamera som gör att exakt alla hårstrån syns. Däremot har jag väldigt tjockt hår men det är en helt annan sak. Min frisör säger att jag har jättefint hår. Så tänk själv innan ni kommenterar jag vill att den som kommenterat senast som ''Anonym'' om att jag ska sluta lägga in dagens outfit och skit kan berätta sitt namn i en kommentar :D haha jag är inte sur men jag tar verkligen inte åt mig om folk är anonyma. aja puss på er <3

Kommentarer
Postat av: belly

Najs header

2008-02-29 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0