hej alla :D

kom igen nu! tipsa min blogg till fler personer vill ha super många besökare :) haha
idag så blir det sitta vid datorn hela dagen, eftersom att ja är sjuk :/ men jag ska nog på skolan imorn. vi får hoppas det i alla fall. under sportlovet är det dags att börja använda min ''skinn''jacka. det kommer bli ny shopping också. om jag kan få lite pengar så ;P aja. ikväll är det ANTM. yeei. jag hoppas inte att ebony är med i final two ikväll ;/ hon förtjänar inte att åka ut. Just nu siter Soma och förklarar massa saker för mig mohahah jag kan typ ingenting. är lite nybörjare på bloggandet ;) ja vill också tacka henne för den fina designen hon gjort åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0