god natt allihopa

jag sitter här och knarkar halstabletter. hoppas jag mår bättre tills imorn iaf. jag ska ladda ner en låt och lägga in på iPoden, sen ska jag snacka med gabbie kanske i 10 min, jag måste ju plugga lite för klockan är 22.00 nu! jag tror jag ska på skolan imorn eller vi får ialla fall hoppas det, jag ska ta med mig min kamera isf och fota lite på skolan. kanske på min halsduk/mössa/brett skidband vettefa vad det ska bli men ngt blire iaf.jag stickar det på slöjden ;P jag mår verkligen inge bra just nu, men jag är iaf glad :D haha för jag har äntligen köpt min sexiga jacka :D jag är kär i den :o min ''skinn''-jacka!...omfg vad den är fin :)

Ellinor Johansson, du är underbar gumman, längtar tills du kommer hit i sommar! längtar till 3 april så jag får träffa dig och jag längtar efter dig över huvudtaget big love to you!

just det, ett tips om en skiiiitbra låt; 
  Mad world - Gary Jones

jag kollade nyss på andra avenyn, det var så spännande att jag vart tvungen att kolla på nästa ;) haha kanske inte så berätta ngngting men anyway det var också skitspännande :D haha mitt favorit program och till sist, KIM MIN KÄRLEK ÄR TILL FÖR DIG!!! han är så hiiiiiiimla fin juh :o kim dahlberg spelas av jonas bane


image29

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jonas är snygg

2008-03-01 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0