wow...?

jag har börjat märka att jag blir en tråkigare och tråkigare människa för varje dag. jag har ingen ork till någonting, och minst till bloggen. det är skitkul. men jag har lust att bara ligga i sängen hela dagen... känner hur bloggaren inom mig växer.

ska se till att nåt händer, nånting riktigt som kan skapa rubriker, som kan få mig back on track igen. nåt som gör att bloggen rullar på, ett samtalsämne folk kommer prata om. jag kan bli kenza. lilla vännen. hon har så mycket makt över sverige genom bloggen, man hör när man pratar om bloggar. amen kenza är ju kär i den där greken, liksom alla vet allt om henne. alla lever på hennes liv. börjar tycka lite synd om henne. det går nästan för bra...

hade jag så mycket makt så skulle jag nog skapa åsikter och göra något som får folk att snacka. det kanske är sådana saker som får bloggarna att växa, allas utom min...inte nya jeans, nya skor, eller att skolan ska börja,

ska ta och tänka över en headline till imorn över natten, ska sätta på mig nattmössan och sova min välbehövda skönhets sömn nu.

so long / mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0