shulululu

hur äre med er idag? med mig är det helt okej, första skoldagen idag och det var mysigt att träffa alla idag, men på onsdag börjar vi med dom dagliga rutinerna igen så det är väl inte lika kul :/

idag fick jag se att alla hade växt om mig t.o.m ludvig, haha han var typ ett huvud längre än mig, och jag har bara växt 1 cm :( men han var skitkort när vi slutade, eller iaf 1 cm kortare än mig, och det var malcolm också, och dom har båda växt om mig en hel del. kalle har också växt, men han var lite längre än mig redan så jaja.

snart kommer marion hit men först ska jag käka lite köttbullar och makaroner. hm..gott? haha jaja

hejdo

Kommentarer
Postat av: ffdfdsds

ÄCKEL!!!!!!!!! du är så ful

2008-08-31 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0