hejsan :D

oj oj oj... nu vare riktigt längesen jag skrev, har haft skrivkramp troja, but now i'm back on track, lovar att roa er varje dag nu, eller a så gott det går iaf,

en vecka kvar nu. bara en vecka innan skolan börjar, det känns ju väldigt trist. jag menar, orka skolan haha, betyg ocg grejer nu också liksom ;) e inte nervös faktist, för jag tror det kommer gå bra. aja ni får väl följa mina betyg och mina prov

jaja, sen jag kom hem från göteborg har jag inte gjort så mkt tror jag, haha har varit med jessica en hel del, sen så har jag varit på DBF och selånger marknad :D haha shoppat lite nya grejer och imorn ska jag hitta på nåt med elina, ska bli kul kul och nice nice :D

puss puss

BTW, JAG HAR FÅTT ETT PAR CHINOS NU, *HAPPYFACE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0