gud vad jag är en tråkig människa...

jag är en mycket tråkig människa, skriver aldrig har jag insett, och när jag väl skriver så blir det korta inlägg. så är det väl när man har ett mycket tråkigt liv. måste få lite fart på livet haha, dansen börjar till veckan, och skolan börjar på måndag.

ska bli kul att skolan ska börja, fast...aa ni vet det är ju jobbigt och sånt, men klassen ska bli kul att träffa iaf. har inte lust att arbeta så mkt. på lektioner och sånt... men det är ju viktigt endå. liksom...vem vill jobba som städare? nej inte jag iaf, jag ska plugga på så jag åtminstånde får vg på mina prov :D då skulle jag vara glad ;D

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ida

Fast det ärju inte bara proven som sätter betygen. Det är ju hur man sköter sig och om man kan läxan braoch s¨nt också.

2008-08-24 @ 11:27:12
URL: http://iidarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0