trött zzzZZZZ

zzzzzZZZZZ....sitter här och är dötrött men tänkte skriva ett sista inlägg för dagen :D haha anledningen till att jag skriver så här mycket är att jag vill komma med på flest aktiva, jag har hört att man får cirka 500 besökare per dag då ;o haha :D vet ni allihopa? jag har en lös tand, den gör fett ont. Plus att snoret bara rinner på mig eftersom det är vår och pollentider utomhus. sitter här med mina allergitabletter och knarkar näsdukar. och fy och blä vad jobbig det är att vara allergisk. och mest mot hästar jag som älskar hästar! jag får liksom eksem av dom och jag nyser hela tiden. USH VAD POLLEN ÄR JOBBIGT jag håller på att svimma av här. Hade jag varit förkyld så hade jag ju varit täppt i näsan. nu bara rinner det typ ;o och plus att jag hade haft ont i halsen men det har jag inte. Jag tror jag ska vila från att vara ute ett tag...
Imorn ska jag sova ut eftersom det är lördag och jag ska vila eftersom jag får så lite sömn under allergiska tider Hatar dessa björkar! och denna vår, kan det inte bara bli sommar med en gång :) aja ska ta och snyta klart nu sen ska jag sova, det är ju en dag imorgon också.
 
Guten Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0