Träning på gång?...

Tjena Tjena! har nyss vart och tränat hiphop i 50 minuter och sen åkte jag och handlade mjölk :) Jag har hittat en gammal Amelia tidning där det finns skitbra träningstips. Fast mage på 9 veckor. Jag som vill ha en platt musklig mage ska börja imorn :) i alla fall. Imorron ska jag vara med Gabbie och vi ska få en överraskning som sagt, haha ingen stor tror jag men något ialla fall...UNDRA!! aja, jag kan inte fatta förrän nu att konserten verkligen skulle ha varit imorn. helt otroligt att den är inställd, min hjärna har liksom inte snappat upp det än! Jag är helt förvirrad, menmen jag får vara nöjd så länge den blir överhuvudtaget och jag ska ju dit med min allra bästa vän! det kommer bli en toppen dag ialla fall! när den än är. Klockan är 20:34 borde nog sluta skriva snart och förbereda mig för top model. Jag har börjat tycka om saleshia lite granna nu :) Hon är så otroligt söt! och väldigt duktig på det hon gör.

Klädseln Idag :)
image147
Tröja: Monki
Jeans: JC

Lite slarvmaja idag men det var onsdag och stressigt så jag tog det första jag hittade :)

HA DET GÖTT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2008-04-03 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0