tjuuee :)

sitter och kollar på repris av körslaget måste säga att han Brolle är riktigt duktig! jag slår vad om att Soma känner någon i hans kör haha jag ska fråga henne om det sedan :) aja är det bra med alla er? med mig är det fin fint. det kanske blir slinga håret ikv... men vi får se... haha isf kommer före och efterbild, kanske inte blir alltför stor skillnad men endå.  Den 10 maj ska jag till västerås och tävla i hiphop om någon annan ska dit så kan ni ju kommentera och adda msn som står i headern så kan vi ju snacka om det... aja vi ses HARE GöTT ALLATREVLIGA MäNNISKOR :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLA HATAR DIG, DU SUGER VERKLIGEN BAJSKUKSTROGANOFF. DIN BLOGG SUGER APA:::::. DU KÅMMER ALLDRIG ATT BLI MÅDELL.

2008-04-13 @ 15:14:46
Postat av: ellinor berglund

jag ska dit, haha. jag har addat dig :) vi kanske kan prata lite och sånt. vill bara säga till den som har kommenterat anonymt: kan du ge dig ? du är så dryg. jag hatar inte michaela, hon suger inte, hons blogg suger inte, och hon kommer bli modell. hon är så oerhört fin & hon verkar hur snäll som hellst. hon håller koll på mode hela tiden och, hon kommer bli modell! (jag blir tokig på sånna som kommenterar anonymt) :(

2008-04-13 @ 20:19:48
Postat av: ÖÖÖÖÖÖ

hahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa! DU SUGER APKUK!!!!!

2008-04-14 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0