tja!

jag blir så less på min dator. den stängs av hela tiden. så det är bäst att jag skriver fort nu! cecilia kunde inte komma...men jag ska träna endå :D jag lär väl snart äta middag också och sen ska jag åka och sola. i alla fall... jag tänker inte avslöja ööööö men jag vet vem det är som är/har varit ööööö hela tiden. eftersom nu sen personen erkände har jag inte fått fler ööööö kommentarer haha och får jag fler så vet jag nu att hon har läst inlägget och vill försöka aja ni fattar.... haha men nejnej så jävla besviken eftersom människan har ljugit mig rakt upp i ansiktet hela tiden.

Idag kom marion hem från turkiet föresten :) hon är säkert fett brun och jag kommer vara jätte avundsjuk...men sånt händer. jag skulle ju ha åkt till bulgarien i maj med mamma och pappa. men eftersom jag skulle åka på tokio hotel konsert så bokade dom resa så jag inte fick följa med ja eftersom jag skulle ju få gå på konsert. men nu blev det ju ingen. och inget bulgarien heller. ingen tjänar på det ju...joo mamma och pappa eftersom dom slipper betala för mig men haha endå :)

aja snart stängs min dator av igen hejdåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0