tja

det är någon tönt som hela tiden kommenterar med samma namn: ÖÖÖÖÖÖ och den senaste kommentaren var:

asså... vem tror du att du är?:O
nån himla modeexpert, du är ju inte ens så bra att du för vara med på listan över dom som kan mode...
det är för sorglig asså...
glöm inte bort att din blogg suger, den hade varit bättre om du inte skriver om mode, för du kan inget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :""

Haha vilken jävla tönt, jag måste bara få säga att eftersom du hatar min blogg så jävla mycket och du  bara kommenterar såna dära kommentarer varför går du in på min blogg varenda eviga dag då för? haha patetiska nolla. skit i att gå in på min blogg, och skit i att kommentera, gillar du den inte har du ingenting med den att göra

skulle uppskatta att du sa ditt namn om du ska kommentera nå mer, för du är jävligt töntig som kommenterar sådär och inte vågar stå för dina åsikter haha :)


Kommentarer
Postat av: ÖÖÖÖÖÖ

haha-.. det är så jävla kul att driva med dig... fö du tar allt seriöst!!!
jaja, du suger på mode, det tycker nog alla andra som läsaer din blogg... haha!"!!!!!!!! NOLLA

2008-04-12 @ 12:49:40
Postat av: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

LOOOOOOOOOOOOOOOSER!

2008-04-12 @ 13:28:46
Postat av: anonym

ÖÖÖÖÖÖÖ kanske går in på din blogg för att se hur mycket du har gjort bort dig ännu mer för varje dag som går

2008-04-12 @ 14:19:54
Postat av: astridelander

miiichaela blooocka ip adressen :D

2008-04-12 @ 18:03:44
Postat av: EmmaWikström

ta inte åt dig gumman

2008-04-12 @ 22:58:18
Postat av: Ida

Jag tkr iaf att din blogg är bra!
Och jag bryr mmig inte ens om mide.. men du får mig att iaf kika lite..

2008-04-18 @ 21:53:34
URL: http://enegenprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0