TACK MAMMA! <3

Tjena Tjena!
Jag är med gabbie nu och förut när vi kom hem så fick vi en överraskning av mamma :)
Eftersom konserten vart inställd och det inte blev något stockholm så kom vi hem och mamma hade ställt fram ljus och godis och ostkrokar, trocadero och sånt :) och sen så satte hon på tokio hotel zimmer 483 the documentary och hon hade satt upp en tokio hotel affisch ovanför tvn och sånt dära. Så vi fick som en egen liten konsert hemma :) det var supermysigt. sen kom hon med en varsin ram med en bild i, gabbie fick med tom på. och jag fick med bill på :) haha jag skriver lite senare och lägger ut dagens outfit då, kanske om jag orkar :) haha pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0