SNYGGA CELEBRETIES

1. på första plats kommer såklart min älskling CHRIS BROWN. asså så underbart vacker människa borde inte få finnas. Hela han är så fin. har inte riktigt någon motivering, helt klart etta i min värld.


2. På andra plats så kommer ju prison break stjärnan Wentworth Miller som nog har satt spår inom många. så snygg. han är nog den enda som passar att vara svettig.


3. På tredje plats kommer rapparen från ett rockband som heter Nevada Tan, den tyska killen Timo Sonnenschein har verkligen tagit plats hos mig. Så himla snygg :o


4. Johnny Depp, aaahhh... så fin. så snygg, men tyvärr så gammal.inte kan man tro att han är en man i sin ålder. 45 år och så fräsch :D enapplåd till honom.


5. femte platsen går till orlando bloom som var min kärlek när jag var lite yngre. fortfarande snygg. men kanske inte lika mycket tjejfavorit längre?

Kommentarer
Postat av: Soma

men bill då hahah ? xD

2008-04-28 @ 17:47:20
URL: http://somaa.blogg.se
Postat av: sharlee vs

tom, bill & ken slår alla dom där i en smäll vill jag lova!

2008-04-28 @ 20:40:43
URL: http://sharleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0