sista april klart!

nu var sista april avklarat och precis när FOLKET kom så åkte vi :/ aja.... vi hade inte så jättekul men ''damp'' simon drog av mig min hårsnodd och kastade den i majbrasan. så jag är inte jätte happy mot honom nu kan man säga. jag hade värsta stora tovan och man vill inte gå runt med skabb hår. så jag höll i håret tills vi träffade tova, jessica och isabelle då jag fick en hårsnodd av jessica :) vilket var typ 2 timmar efter min egna hårsnodd försvann.snacka om att vara trött i armarna efteråt. men men nu är vi hemma här ialla fall och ska nu se på 27 dresses. puss hej

Sista April outfit

Kommentarer
Postat av: sharleevs

27 dresses är köng, hur mysig och bra som helst

2008-04-30 @ 23:06:10
URL: http://sharleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0