pluggeli plugg...

nu har cecilia åkt hem. sitter och pluggar nu framför daton och passade på att skriva i bloggen :D Imorn ska jag hålla föredrag för klassen om Massmedia. mina punkter är

  • På vilket sätt massmedier är viktiga för demokratin och varför det är viktigt att det finns många olika tidningar och radio-  och tv-kanaler.
  • Vilka massmedias uppgifter är.
  • Vilken makt massmedia har.
  • Om de grundlagar som skyddar de svenska massmedierna.
  • Vad offentlighetsprincipen innebär.

Haha palla. jag är bara klar med dom 2 första punkterna så det är kanske bäst jag fortsätter plugga nu. aja,.... äre någon som vet om desperate housewifes börjar idag? eller var det nästa tisdag?

Dagens Outfit
Kofta med långa ärmar och lägre där fram, gina tricot
vitt linne HM
jeans, JC

enkel och bekväm, plugget fortsätter

LATEEEEER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0