okej...

jag hatar inte tokio hotel för detta, men jag är jävligt besviken, folk säger att det inte är deras fel men jag kanske känner så, jag ska ialla fall lägga dom på hyllan ett tag nu... vila liksom, pallar inte med svek nå mer, vill inte bry mig egentligen men det är jävligt svårt när man har längtat ett halvår och allt bara blir skit. jag vill inte få massa kommentarer där det står att det inte är deras fel för visst jag vet det, men då äre väl deras jävla assistenters fel, oavsett vilket så orkar jag inte lyssna på dom på ett tag nu, bara för att allt detta har blivit skit, liksom jag gillar ju killarna, men jag hade damp förut för att allt bara vart helt förstört, hoppas att ni förstår nu och att det inte blir mer missförstånd. dom kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. men just nu ligger dom i en låda för tillfället....

Kommentarer
Postat av: jennifer

HUR FAN KAN DU JÄVLA MONGO, HUR KAN MAN RIVA SÖNDER AFFISCHER PÅ VÄRLDENS SNYGGASTE KILLAR.. OCH VÄRLDENS BÄSTA BAND. MAN KAN INTE SLUTA ÄLSKA ETT BAND FÖR DET DÄR. HELVETTE GÅ RUNT MED EN HÄVLA CYSTA PÅ STÄMBANDEN DU IST DÅ. SÅ SKA VI SE HUR JÄVLA BRA DU MÅR. SÅ KAN DU TA EN TRUDDILUTT I DUSCHEN OCH SE HUR DU LÅTER DÅ! FAN VAD LESS JAG BLIR

2008-05-03 @ 00:20:51
URL: http://pilofig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0