myyyyys

snart ska jag äta. sen äre sola, sen äre andra avenyn till glass och hallon...mmmmmmm!!!

Hur är det med alla där ute? jag mår fin fint precis som vädret. haha kan inte sluta prata om vädret det är så underbart. imorn hoppas legginsarna på tror jag :) och såklart mina nya gula skor ;) sitter och pratar med sandra carlsson nu fast jag borde egentligen städa mitt rum (igen) det ser förjävligt ut. men om jag bara tar bort kläderna och viker in det i garderoben så blir det nog snyggt igen :) jag ska nog vara ute hela dagen imorn, älskar verkligen våren. det enda jag hatar är att det inte är sommaren (inget slår sommaren) och det är så fruktansvärt me pollen ute. aja ska äta nu, schnitzel och pommes frites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0