jobbig dag och jobbig kväll...

Jag har tänkt hela tiden på att jag skulle ha varit på konsert, jag sitter är och ruttnar i min th tröja och mina bill kaulitz byxor och har det pest och pina, just nu borde jag stå i hovet och kolla på tokio hotel, det känns helt konstigt. plus att jag har dåligt samvete för att jag är sur hela tiden, sånt åker bara tillbaka på en själv... aja jag lovade ju att jag skulle lägga ut dagens outfit även om de inte e så många som läser min blogg men anyway...

image148

 

aja ska se på tv nu och försöka att inte deppa ihop aja puss till er allihopa och till er som säger att ni gillar min blogg så tack så jättemycket jag blir jätteglad och det motiverar mig till att skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Soma

fint =)

2008-04-03 @ 21:11:51
URL: http://somaa.blogg.se
Postat av: Anonym

du har så himla fina kläder :)
älskar din blogg :D

2008-04-06 @ 18:36:46
Postat av: Anonym

du är så bra dina kläder är sperfina, varje dag efter en jobbig dag efter skolan går jag hit och läser. jag gillar att du berättar att du har mensvärk då och då!:P

2008-06-17 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0