hurru!

jag ska sig dig som jag fortfarande kallar öööööö. jag tog inte åt mig förrän jag fick veta att det var du. vi höll på att bli jättebra kompisar igen och du började skriva sådär. då är det klart att jag tar åt mig eftersom jag inte trodde så om dig. jag tar inte åt mig av det som stog utan jag tar åt mig för att det var just du min kompis som skrev det. jag vet att du bara var avundsjuk haha och verkligen ett skitroligt skämt. och beteer jag mig som en sexåring? då undrar jag vem det var som skrev ett sånt där jätteroligt skämt. du är ful, det ser ut som om du håller på att kissa på dig. åååh jättekul verkligen. det är nog du som är en sexåring :D aja funderar på att kanse avslöja dig snart. men så omogen är jag nog inte..haha tänk på det jag har sagt och låt mig vara. du behöver inte prata med mig om jag beteer mig så otroligt barnsligt. låt mig va okej? :D


Kommentarer
Postat av: emma

men michaela, snälla! jag kan låta dig vara ett tag, men det blir bara jobbigt för oss båda om jag ska vara ledsen och du ska vara besviken på mig! snälla michaela, vi kan väll prata!? du kan inte förstå hur mycket jag ångrar mig! snälla, snälla, ag måsta få förklara för dig utan att du ska behöva springa iväg, du kan väll i alla fall ge mig en chans till michaela, jag skulle inte försöka så här mycket om jag inte bryddde mig om dig, eller hur?! snälla michaela, jag ber dig om en till chans!

2008-04-26 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0