hejhej :)

har nyss kommit hem från skolan den här historian blir intressant...

det sista mamma sa innan jag skulle cykla iväg till skolan var: har du med cykelnyckeln då? jag svarade: ja det har jag. sen sa jag hejdå och gick. när jag kom fram till skolan låste jag cykeln och gick in. Nu när jag slutade så fick jag damp för jag hade tagit fel nyckel så jag ringde och frågade mamma om jag kunde få skuts hem. och då sa hon att jag skulle ta bussen hem och sen hämta rätt nyckel åka tillbaka till skolan och cykla hem. så jag gjorde det och ska gå tillbaka till skolan nu. haha...fast jag vet inte kanske tar bussen. det är ju gratis om man åker inom en timme :) så jag måste nog fara iväg nu...

rolig historia va? men det är verlighet för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0