hejhej (:

jag är fett hungrig har typ inte ätit nåt idag plus att jag nyss kommit hem från dansen. aja vi får se vad det blir för mat idag :) nu vet jag vem den dära ÖÖÖÖÖ är och jag ska inte ta upp det här mer än att jag är besviken...Men aja. kollar på 100 höjdare nu haha shiet vilka knäppa människor världen bjuder på. som en härlig människar nu som är helt crazy about GUD, han har typ en trädgård och där har han byggt en 8 foot ( vet inte hur mycket det är i sverige) typ ett berg med massa olika färger där det står god is love över hela haha :D aja och nu är det en kille som är 55 år och sen så är han naken också ;o hahahahahahaha knöppon ;o

Kommentarer
Postat av: emma

men michaela, jag skrev bara 2 saker, jag har inte ens skrivit hälften! och jag fattar inte vad Stephani har med det här att göra

2008-04-18 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0