Hej :)

Jag får ta och skriva fort nu för snart ska gabbie fortsätta predika för någon om något ;o ööööhhh okej? :p haha nämen tidigare idag så mötte jag gabbie nere på stan och vi typ köpte glass och gick till norra berget asså skitjobbigt mina ben var som spagetthi sen. men det är smällar man får ta. aja sen så var vi där ett tag och tog lite kort och vi lekte med några småbarn också :) haha skitsöta ungar :) vi åkte linbana med dom och sen skulle dom äta och då gick vi hem haha xP vi GICK hem!! haha ännu jobbigare ;o haha och nu sitter vi här :) hemma hos mig och jag skriver blogg och gabbie predikar. Jag vill verkligen komma med på Mest Aktiva och jag har kämpat aslänge också kommer stephani och är med nu och jag är skitavis på henne :) haha aja men jag kan lika gärna göra reklam för henne nu :) www.srjp.blogg.se aja

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0