FAN OCKSÅ!

JÄVLA SKIT TOKIO HOTEL FYFAN VAD JAG HATAR DESSA KILLAR JUST NU!!! JÄVLA IDIOTER DOM BARA SKITER I SVERIGE, JÄVLA ÄCKEL DOM ÄÄÄÄRR!!!!!! FYFAN ASSÅ DÅLIG STIL FETT DÅLIG STIL!! dom kan ju inte bara skita i ett land som dom redan har bokat in, näe fyfan jag ska aldrig mer stötta dom i någonting. vi som har stöttat bill när han vart sjuk och nu får svenska folket inget tillbaka. bara så ni vet så har jag alla mina th minnen i en kartong. Men nu ska jag åka och köpa en bikini, PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aså seriöst? har du slutat gilla dom bara för detta?
eller var du ironisk? ^^

2008-04-09 @ 19:23:38
Postat av: sharleevs

alltså, skyll inte på dom. vad tror du att dom vill då? dom vill ju som fan komma hit, men det är inte dom som bestämmer :O då skulle dom varit här idag. precis just nu om dom fick bestämma. men aja, om du hatar dom för det här så äre väldigt konstigt...för de är inte deras fel. aja your choice

2008-04-09 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0