Andra Avenyn <3

tjena tjena har pluggat klart nu och nu är jag redo att visa klassen vad jag går för. får se om någon filmar så kan jag lägga ut föredraget på bloggen :) sitter och kollar på andra avenyn vilket är SUPERBRA! :D typ mitt favoritprogram eller något.med mig har jag casper och oliver och nu fick jag sms :D

Jag tycker att det är synd att Hamza behöver gömma sig sådär. stackars människor som blir utvisade från sverige. jag tycker att vi ska ta emot dom som har det jobbigt. visst är dom kriminella så nej. men kolla här jag tycker verkligen synd om dom som aldrig gjort något ont och kan inte ens få ha det bra. utan måste åka tillbaka till sitt hemland där dom kanske kommer dö i krig. nej uscha om någon av mina kompisar vart utvisade nu då så skull jag lätt kunna hjälpa dom att gömma sig tills dom får stanna i sverige. aja ska fortsätta kolla nu :)

image218
BTW SÅ HITTADE JAG EN SKITSÖT KOFTA PÅ GINATRICOT :D

Kommentarer
Postat av: ÖÖÖÖÖÖ

men förhelvette!!!!!!!!!!!! hur fan klär du dig, och på dagens outfit, kan man se en fulare pose, är du kissnödig eller?! :S
inse, skit i din blogg, du skämmer bara ut dig,...

2008-04-15 @ 20:25:17
Postat av: lvsa

den va rätt så fin, finns en liknande skinnjacka ju? tror jag :)

2008-04-16 @ 15:23:14
URL: http://lovisaahlberg.blogg.se
Postat av: mkvf

men vafan lägg ner jävla tönt! hon kan ju kolla upp ip adressen din så hon kan ju gå in och titta vem du är som inte vågar stå för din kommentar!läägg ner förfan IDIOT!

2008-04-24 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0