a little less sixteen candles, a little more touch me

Jag är helt kär i Fall out boy, vilket jag har varit ett tag nu men dom är så otroligt bra :) Tokio hotel etta, Neverstore tvåa och helt klart Fall out boy trea :) Gillar många band men de 3 är mina absoluta favoriter, därför kommer det bilder på dem nu :)
 Tokio hotel 1a

 Neverstore 2a

 Fall out boy 3a

Haha jag tyckte pete wentz var otroligt het på fall out boy bilden ;o haha såklart så är han min favorit :) älskar dessa band mest av allt! och då måste jag lägga ut 3 bilder på tjejer  som har POWER och är extrema stilikoner i min värld :)

 MaryKate och Ahsley olsen

 Simona Abraham och Kim Halling

 Ashley Tisdale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0